۴ آبان ۱۴۰۳، ۱۴:۳۹

امام‌جمعه سگزاباد:

وفاق ملی باید در جهت رفع مشکلات معیشت مردم باشد

وفاق ملی باید در جهت رفع مشکلات معیشت مردم باشد

قزوین- امام‌جمعه شهر سگزاباد با بیان اینکه با شعار وفاق ملی نباید به برخی افراد که علیه نظام و انقلاب موضع دارند مسئولیت داده شود، گفت: وفاق ملی باید در جهت رفع مشکلات معیشت مردم باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محسن آذرتاش در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن دعوت همگان به تقوای الهی اظهار کرد: امروز با توجه به جنایت‌های بی‌سابقه‌ای که رژیم کودکش و تروریستی اسرائیل علیه مردم مظلوم و مقاوم فلسطین و لبنان انجام می‌دهد یکی از نشانه‌های تقوای الهی ابراز همدردی با این مردم رنجدیده است و باید با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در حد توان به کمک آن‌ها بشتابیم.

وی با اشاره به شعار دکتر پزشکیان در خصوص وفاق ملی افزود: وفاق ملی در سطح ملی از سوی بزرگان و به‌ویژه دولت و مجلس خوب و مناسب موردتوجه قرار گرفته است اما در لایه‌های میانی شعار وفاق ملی مورد کم‌توجهی قرار گرفته و تفسیرهای نادرستی از آن صورت گرفته و بعضاً تفسیر به رأی شده است.

امام‌جمعه سگزاباد خاطرنشان کرد: با شعار وفاق ملی نباید برخی افراد مسئولیت‌های حساس به افرادی سپرده شود که در فتنه‌های مختلف علیه نظام و انقلاب موضوع گیری داشته‌اند سپرده شود.

حجت‌الاسلام آذرتاش تأکید کرد: وفاق ملی باید حول رفع مشکلات مردم شکل بگیرد که این موضوع موردقبول همه طرفین است.

وی با بیان اینکه شخص رئیس‌جمهور ایثارگر و عاشق و دلباخته ولایت است گفت: حدود و محدودهٔ وفاق ملی مشخص شود و باید تعهد خود را آرمان‌های شهدا در میدان عمل ثابت کنیم.

این مقام بیان کرد: امروز برخی از دلال‌ها و فعالین اقتصادی با توجه به شرایط پیچیده و حساس منطقه‌ای قیمت کالاهای خود را افزایش داده‌اند که باید با راهکارهای اقتصادی از افزایش اقلام جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: باید در کشور به‌صورت عادلانه از تمام فعالان اقتصادی بر اساس میزان درآمد مالیات دریافت شود.

امام‌جمعه سگزآباد یادآور شد: حضور در معاهده بریکس فرصتی را ایجاد کرده است که بخشی از ظرفیت‌های کشور شکوفا و مشکلات مردم رفع شود.

وی با اشاره به بیانه و ادعاهای واهی شورای خلیج‌فارس و همراهی کشورهای اروپایی در مورد جزایر سه‌گانه ایران گفت: جزایر سه‌گانه ملک ما است و کسی نمی‌تواند نسبت به مالکیت ایران بر این جزایر تردید و شبهه وارد کند.

این مقام اظهار کرد: تاریخ کشور ما ثابت کرده است هرکجا ما عقب‌نشینی کرده‌ایم دشمنان چند گام جلو آمده‌اند و نسبت به مردم و ایرانیان جنایت‌های زیادی را انجام داده‌اند.

حجت‌الاسلام آذرتاش با اشاره به شروع عملیات احداث دامداری شش هزار رأسی در مجاورت شهر سگزاباد گفت: احداث این دامداری می‌تواند برای مردم شهر مخاطره‌آمیز باشد و مشکلات زیست‌محیطی زیادی برای شهر و شهروندان ایجاد کند لذا تا بیش از این در این پروژه سرمایه‌گذاری نشده است در خصوص مکان‌یابی آن تجدیدنظر صورت بگیرد.

کد خبر 6267990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha